اولویتیابی سیاست رسانهای مد لباس مبتنی بر …
اولویتیابی سیاست رسانهای مد لباس مبتنی بر …
صنعت مد لباس به عنوان یکی از صنایع فرهنگی فراگیر و سودآور جهان امروز، ماهیت پیچیدهای دارد که هرگونه سیاستگذاری در قبال آن ناگزیر از مطالعه نظاممند سازوکارآن در جامعه است. در این پژوهش نظر به نقش جدی رسانهها در شکلدهی به فرهنگ و سبک زندگی، سیاست رسانهای مد لباس مبتنی بر مسئلهشناسی چرخه مد لباس در جامعه ایران و همچنین مطالعه وضعیت موجود سیاستهای این حوزه (پیشینه سیاستی)، مورد توجه قرار گرفته است. مطالعه چرخه مد با بهرهگیری از روش مصاحبه عمیق و مطالعات اسنادی و تحلیل دادهها با روش تحلیل مضمون، ما را به هشت مسئله محوری همچون «مشکلات معرفتی و سردرگمی شناختی در حوزه مد اسلامی ـ ایرانی»، «عدم وجود اقتصاد سیاسی مد لباس اسلامی ایرانی»، «دیده نشدن و عدم ظهور جدی الگوهای لباس بومی» و … رساند؛ مسائلی که در ارتباط جدی با کلان مسئله «نبود برندهای جریانساز بومی اسلامی ـ ایرانی در حوزه مد لباس» قرار دارند. در نهایت بر اساس این هشت مسئله، هشت اولویت سیاست رسانهای و 38 توصیه سیاستی متناظر با آن ارائه شد. از جمله این اولویتها میتوان به «کمک به رفع مشکلات معرفتی و مهارتی حوزه مد لباس»، «کمک به شکلگیری اقتصاد سیاسی مد لباس» و «کمک به دیده شدن هر چه بیشتر الگوهای بومی مد لباس در زندگی روزمره مردم» اشاره نمود.
اولویتیابی سیاست رسانهای مد لباس مبتنی بر …
صنعت مد لباس به عنوان یکی از صنایع فرهنگی فراگیر و سودآور جهان امروز، ماهیت پیچیدهای دارد که هرگونه سیاستگذاری در قبال آن ناگزیر از مطالعه نظاممند سازوکارآن در جامعه است. در این پژوهش نظر به نقش جدی رسانهها در شکلدهی به فرهنگ و سبک زندگی، سیاست رسانهای مد لباس مبتنی بر مسئلهشناسی چرخه مد لباس در جامعه ایران و همچنین مطالعه وضعیت موجود سیاستهای این حوزه (پیشینه سیاستی)، مورد توجه قرار گرفته است. مطالعه چرخه مد با بهرهگیری از روش مصاحبه عمیق و مطالعات اسنادی و تحلیل دادهها با روش تحلیل مضمون، ما را به هشت مسئله محوری همچون «مشکلات معرفتی و سردرگمی شناختی در حوزه مد اسلامی ـ ایرانی»، «عدم وجود اقتصاد سیاسی مد لباس اسلامی ایرانی»، «دیده نشدن و عدم ظهور جدی الگوهای لباس بومی» و … رساند؛ مسائلی که در ارتباط جدی با کلان مسئله «نبود برندهای جریانساز بومی اسلامی ـ ایرانی در حوزه مد لباس» قرار دارند. در نهایت بر اساس این هشت مسئله، هشت اولویت سیاست رسانهای و 38 توصیه سیاستی متناظر با آن ارائه شد. از جمله این اولویتها میتوان به «کمک به رفع مشکلات معرفتی و مهارتی حوزه مد لباس»، «کمک به شکلگیری اقتصاد سیاسی مد لباس» و «کمک به دیده شدن هر چه بیشتر الگوهای بومی مد لباس در زندگی روزمره مردم» اشاره نمود.
اولویتیابی سیاست رسانهای مد لباس مبتنی بر …
.
پیام تسلیت
خرید بک لینک
آپدیت نود 32
قالیشویی مشهد
دیلیت اکانت تلگرام
ترانه های قدیمی مهستی
طوقی
دانلود تلگرام
کسب درآمد از تلگرام
تور مالزی
بلیط هواپیما
آنتن مرکزی
ترمیم مو
فاکتور رسمی
گیفت کارت آیتونز
پرینتر سه بعدی
گاو صندوق
گاوصندوق
طراحی سایت
تور لحظه آخری تایلند
كنكور آسان است
كنكور ٩٧
دي وي دي آموزشي
كنكور ٩٧
برنامه ريزي رايگان
اوج يادگيري
اوج ياد گيري
كنكور آسان است
مهندس امير مسعودي
استاد حسين احمدي
صرافی
ماساژور پا
تخم نطفه دار طوطی
فروش اقساطی کیا موتورز
تزریق بوتاکس
ونیر پرسلن
بلیط هواپیما
تور گرجستان از مشهد
کپسول لاغری
جلوگیری از ریزش مو
جعبه پذیرایی
بزرگترین پایگاه خبری ایران
تشخیص ترکیدگی لوله
بوتاکس زیر بغل
مینی فرز
خودکار تبلیغاتی
شیشه سکوریتآخرین دیدگاهها